אודות אביגיל רייניך, פסיכולוגית קלינית

שלום, שמי אביגיל רייניך ואני פסיכולוגית קלינית מומחית, בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית. סיימתי את לימודי בשנת 2002.
אני מטפלת במבוגרים (20+) בטיפול פרטני וזוגי. מטפלת בעברית ובאנגלית, הן בקליניקה במפגשי פנים-אל-פנים, והן בטיפולי און-ליין, מעבירה אבחונים פסיכודידקטיים לילדים ובני נוער לצורך התאמות במבחנים.

 

יש לי ניסיון של 20 שנות טיפול שנרכש בעבודה במסגרות שונות – במרפאה לבריאות הנפש של משרד הבריאות בירושלים, 'טיפול קרוב' (טיפולי אונליין לשוהים בחו'ל), 'מגן' (טיפול פסיכולוגי לאוכלוסיה החרדית), פסיכולוגית במסגרת קופת חולים מאוחדת – לאוכלוסיה כללית של גברים ונשים וכן ספציפית במרפאה לבריאות האישה, ובמסגרת הקליניקה הפרטית. בנוסף, אני עובדת עם משפחות שכולות מטעם אגף המשפחות של משרד הביטחון.

 

עבודתי כפסיכולוגית מבוססת על האמונה כי לכל אדם, בכל מצב, יש את האפשרות לבחור לפעול על מנת לשנות ולשפר את חייו. רגעים של מצוקה ומשבר מביאים עמם הרבה מאוד סבל אך הם גם, במקרים רבים, מביאים הזדמנות לשינוי אמיתי ועמוק, ברמה האישית הזוגית והמשפחתית.

 

לאורך שנות עבודתי במסגרות ציבוריות ובקליניקה הפרטית, אני עובדת עם אנשים שסובלים מחרדות, דיכאון, דימוי עצמי נמוך, בדידות, תחושות של תקיעות וחוסר טעם בחיים, קשיים ביצירת קשר ובקיום יחסים בינאישיים במשפחה, בזוגיות, בחברה. אני מלווה נשים וגברים בתהליכי גירושין/משברי זוגיות, משברי חיים כגון חולי, אובדן ומשברים כלכליים ועוד. בנוסף, אני עובדת עם נשים המתמודדות עם בעיות פוריות, דיכאונות במהלך ההריון ואחרי לידה.

תחומי עיסוק

טיפול פסיכולוגי:

בטיפול הפסיכולוגי, אנו עושים שימוש בקשר הטיפולי – החיבור האישי הנוצר בין המטפל למטופל – כמצע ומנוע לצמיחה. בתוך הקשר הטיפולי, מתאפשרת התבוננות על הדפוסים ותבניות היחסים שהפונה מביא עמו, במרחב מוגן ובטוח המאפשר תיקון וריפוי. אני מציעה להרחיב
בעבודתי, אני משלבת בין גישות טיפוליות שונות – טיפול דינאמי, כלים קוגניטיביים והתנהגותיים (CBT), וויס דיאלוג, ועוד – באופן שיתאים לכל מטופל על-פי צרכיו ושאיפותיו.

האבחון הפסיכידקטי:

אני עורכת אבחונים פסיכודידקטיים לילדים ונוער, במטרה לאתר לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז. לאבחון מגיעים פונים עם קשת רחבה של קשיים קוגניטיביים המשפיעים על מיומנויות הלמידה ואינם מאפשרים להם להביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל שלהם. אבחון מדויק של הסיבות הגורמות לקושי, מאפשר להמליץ על מענה טיפולי מדוייק והולם וכן לקבל התאמות במבחנים ממשרד החינוך.

גלילה למעלה דילוג לתוכן